Monday, November 30, 2009

I Suck Young Blood ~(‵▽′)Ψ


世上没有比吸血鬼更加完美更加强大的生物,吸血鬼的一切都美好♥
皮肤苍白,优雅,神秘,高贵,仍然有自我,有思想. 如果有日有辛可变
成吸血鬼,也不介意永远孤独同空虚, 夜后从墳地中出來吓吓你!(‵▽′)Ψ

如果搞返掂套牙后,最想将左右两颗犬牙磨返尖少少,或者用Veener
搞搞去都得,几年前已经好想去整 .那两颗“吸血鬼“牙实在太诱人啦
”一直像恶魔般引诱我…( ̄﹁ ̄) Devil Me!连吸血鬼牙款都已经搵埋,
(当然唔係个种好夸嘅吸血犬牙,要有美感嘅,稍微就够啦)

之前係报章睇到有关D美容医生好唔明掂解依家的年轻人有
D咁怪嘅思想,因为有D想要求医生帮佢地整个吸血鬼犬牙,
(其实医生唔需要明解嘅,纯属个人兴志,冇得解),
因为美容医生嘅责任係Fix同美化,而唔係去丑化客人的容貌,
而医生当然拒绝呢D客人要求,( ﹁ ﹁ ) ~~~
我想个D年轻人其实真係像整个好夸嘅戏剧性吸血鬼犬牙,=_=" ||

喂,大兄,个种整咗后唔但至吓亲人,连咬合都有问题,饭都吃唔到啦..
分分钟连人都咬得死呀!好抵死!(.Q.)

新年新愿望呀!‧★,:*:‧\( ̄▽ ̄)/‧:*‧°★*
已经戴咗牙套仔差唔多一年半啦,好彩嘅话满两年就可以拆啦..
明年再戴埋个Retainer一年就搞掂.
再好彩D嘅话连Jaw Surgery都唔使做就更好!
实在有太多牙齿大工程搞,年纪已经唔细啦!
Oh Gosh!搞的嚟的快30岁啦! (╥﹏╥) 
给我神迹呀!下巴快快变短吧!鄂骨唔好再”Y”啦 Please!
还我该有的容貌!希望心想事成啦!(≧◇≦)

No comments:

Post a Comment