Thursday, October 1, 2009

I ♥ MEW !

“I can't go without you.
No, I need to have you.
Have you met someone?
Have touched the bottom?”

*Sprawling*!*Sprawling*!*Sprawling*!
我最近中咗北歐的毒.. 係好深嘅毒…(x_x)
A Mew Fan for 7 years..,但係呢位 frenger嘅然迷恋 Mew到好疯狂!
实在连自己都觉得太难以置信!
枝好狠的Evil angle箭再次狠狠的射中了我..

呢整个月嚟日日夜夜净係想,净係想听Mew..
一直被 No More Stories洗腦,
Mew ONLY!Mew Addict !我果然係瘋狂的! (/≧▽≦) 

係呀係呀请原谅我的偏心..有D过分,但係我控制唔到自己..
深深著迷係Mew營造最迷离暈眩的音乐里… 满脑中都係佢地歌..
Deeply obsessed..Help Me!就快被佢地嘅音乐殺死!
因为听得太多Mew连其它D歌都冇么胃口想听,因为冇得比!
This is bad,very bad indeed ..
but I can't help it,I just don't get the same kicks from the rest anymore ..

Never get bored.. never can get enought of it!
My Brain keep chanting only for Mew♥ ..
Intoxicated
Druggy!\ ( >O< ) / Venomous ! I'm in heaven.For sure. It is all very mythic, I know. It was a strange journey Ohh~Keep having those nightmares... Hoho~实在太冲动同心急啦! 虽然係今年Mew 并冇任何嘅 Asia Tour,但係我就已经好等唔切自制咗个Mew仔Evil Angle Flag嚟满足自己嘅私欲!哈哈 b( ̄▽ ̄)d   其实係拿嚟到时睇 concert时俾 Mew签名留念嘅!喔哈哈!

好羡慕欧美嘅朋友,有好多Music Festival同 concert可以睇, 呢到狗屁就有! (╯‵□′)╯︵┴─┴ 再加上欧州去欧州好方便,同呢到差天与地,净係个飞机票都亏打本.. 重未见官就先打80打板.. ( *>.<* ) 好多Band嚟 Asia Tour都去去日本,去去香港,去去台湾,去去新加坡,去去泰国,去去印尼..掂解?..掂解?偏偏就係只有我们被遗忘?How Come?(┬_┬) "The world's only indie stadium band"!
依家么都唔想,Radiohead已经係个遗憾,定係冇可能?只希望呢世有机会去睇睇 Mew仔嘅 concert 打开眼界..Europe Tour离我太远了..来吧!Mew仔!Frengers 们!快快搞返个Asia Tour吧!唔理Asia 边度啦,Mew一嚟 我就冲着去就係啦!

No comments:

Post a Comment